تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که مسافران تور کیش نوروز 95 زیادی را هر ساله به خود جذب می کند

هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که به مسافران تور کیش نوروز 95 ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است

هتل شایان کیش

این هتل 5 ستاره از بهترین هتل های کیش است که در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت پنجاه و پنج هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل فاصله کمی تا مراکز خرید ، جاذبه های تفریحی کیش و فرودگاه دارد.هتل شایان دارای صد و پنجاه و نه اتاق است و در سال هشتاد و هشت به هتل پارس شایان نام گرفت.هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با ماهواره،یخچال،اینترنت،لابی،پارکینگنمازخانه و رستوران برای گردشگران تور کیش نوروز 95 است


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش برای نوروز 95,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش برای نوروز 95,بهترین هتل کیش ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور آنتالیا در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 

 

 

 حمام رومی آنتالیا از آثار قدیمی و باستانی و جز مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، این حمام دارای فضای آرام و سکوت خاصی می باشد. امروزه این مکان به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای علاقه مندان به آثار باستانی بازدید از این حمام رومی آنتالیا میتواند خیلی جالب باشد.

گردشگران تور آنتالیا در این حمام می توانند از تمامی امکاناتی و خدمات تفریحی و آسایشی استفاده کنند. این حمام در شرق منطقه سیده دش و در بین درخت های کاج جنگل قرار گرفته است و گل هایی با پرچم های آبی و ساحل آرام نیز به چشم می خورد. سواحل ماسه ای و دریای بسیار آرام در نزدیک حمام رومی آنتالیا مورد توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی آنتالیا,دروازه هادریان آنتالیا,شهر تاریخی میسیس آنتالیا,غار کارائین آنتالیا,حمام رومی آنتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی اسفند 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی نوروز 95 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره در دبی,هتل کسلز البرشا دبی ,اسامی هتل های 4 ستاره دبی ,هتل های 4 ستاره ساحلی دبی, هتل های 4ستاره ی دبی ,عکس هتل های 4 ستاره دبی , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی اسفند 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی بهمن 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی نوروز 95 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی بهمن 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره در دبی,هتل هاي 3 ستاره دبي,هتل هاي 3 ستاره دوبي,هتل لند مارک دبی,هتل سیگنیچر این دبی , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

حمام تاریخی حریره کیش از جاذبه های گردشگری این جزیره می باشد که جز آثار قدیمی و تاریخی آن نیز محسوب می شود . این مجموعه حمام باقی مانده بنای حمام شهر حریره که حدود قرن 4 تا 9 هجری قمری این شهر مرکز تجارت بوده است. بازدید از این بنای قدیمی برای گرداشگران تور کیش نوروز 95 که به تاریخ و آثار قدیمی علاقه مند هستند جالب است . قابل ذکر است که این حمام از جند صحن که مساحت 500 متر مربع دارند تشکیل شده است و طبق نظر کارشناسان حمام تاریخی حریره کیش دارای بخش هایی می باشد که می توان به انبار و اتاق کارگر ، سربینه ، گرمابه که در بخش جنوبی دیده می شود، خزینه کوچک و بزرگ که در قسمت جنوبی گرما وجود دارند و . . . اشاره کرد. شما مسافران تور کیش از تهران زمستان 94 دیدن این آثار تاریخی که ارزش بسیاری دارد را از دست ندهید.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: حمام تاریخی حریره کیش,حمام حریره,حمام تاریخی حریره,حمام باستانی حریره,مکانهای تاریخی کیش , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

بوستان آهوان کیش یک جاذبه های توریستی در جزیره زیبای کیش می باشد و زمینی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 2 هکتار می باشد . در این مکان که دارای فضای سبزی زیبا نیز می باشد ، انواع حیوانات در قفس ها نیز دیده می شود.تعداد قفس ها در این بوستان به 17 عدد می رسد که در آنها شیر و روباه و گوزه و میمون و شغال نگهداری می شود . گردشگران تور کیش اسفند زمستان 94 می توانند در سفر خود سری به بوستان آهوان کیش بزنند و آهو ها را که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند مشاهده کنند . قابل ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این مجموعه نگهداری می شود . این مجموعه وسایل بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش بهمن زمستان 94 بتوانند به همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند.

 

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: بوستان آهوان کیش,ديدني هاي کيش,جاذبه های دیدنی کیش,تصاویر دیدنی های کیش,جاذبه های دیدنی جزیره کیش , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

اسب سواری در کیش از تفریحات لذت بخش کیش می باشد که شما می توانید برای رفع خستگی و شاد بودن در اقات فراغت اسب سواری را امتحان کنید . باشگاه سوارکاری از لحاظ موقعیت مکانی در شمال جزیره کیش قرار دارد که در سال 1372 تاسیس گردید. از امکانات این باشگاه که برای گردشگران تور کیش زمستان 94 فراهم آمده است می توان به پیست کورس ، مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، فضای سبز و مسابقات تور کیش بهمن 94 اشاره کرد . این باشگاه دارای 50 راس اسب از نژاد های مختلف می باشد  و همچنین قابل ذکر است که باشگاه دارای درمانگاه دامپزشکی می باشد .

 

غذا دادن به ماهی ها در کیش از تفریحات این جزیره می باشد ، کیش به علت قرار داشتن در آبهای آزاد و انواع ماهی و آبزیان مکانی مناسب برای تماشای ماهی های زیبا و تزئینی می باشد و شما گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانید تا ساعت ها با تماشای آنها سرگرم باشید. این جاذبه از مزیت های کیش نسبت به جزایر دیگر می باشد که گردشگران تور کیش قیمت مناسب را به سمت خود جذب می کند . مسافران می توانند به اسکله تفریحی و با اسکله در پارک مرجان رفته و غذا دادن به ماهی ها در کیش را تجریه کنند .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: تفريحات کيش ,تفریحات جزیره کیش ,تفریحات دریایی کیش ,بهترین تفریحات کیش,اسب سواری در کیش,غذا دادن به ماهی ها در کیش , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM
پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات این پلاژ که برای مسافران تور کیش اسفند 94 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی ، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان کیش به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفاده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش 95 خود قرار دهید.

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: پلاژ بانوان در کیش,پلاژ بانوان کیش در زمستان,پلاژ بانوان جزیره کیش,مجموعه ورزشی برای بانوان در کیش , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم نوروز 95 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جشن نوروز صیاد در جزیره قشم,آیین کهن نوروز صیاد در قشم,جشن نوروز صیاد در جزیره قشم,نوروز صیاد قشم,جشن نوروز صیاد در قشم, , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

قلعه نادری لافت قشم از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم به حساب می رود که کنار تپه ای که در روستای لافت دیده می شود قرار دارد که بومیان آنجا آن را قلعه نادری می گوینداین بنا برای گردشگران تور قشم بهمن 94 که علاقه مند به این نوع سازه ها هستند جذاب است. قابل ذکر است که که این قلعه در نزدیکی چاه طلا واقع شده است که به همین دلیل برخی معتقدند که قلعه نادری لافت قشم به زمان قبل از اسلام برمی گردد. در سفر تور قشم 95 می توانید از نزدیک این قلعه را بازدید کنید و متوجه شوید که که معماری این قلعه به قلعه پرتغالی ها شباهت دارد .

 

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم اسفند 94 می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم عید 1395 می باشد.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: قلعه های معروف قشم ,قلعه نادری لافت قشم , قلعه پرتغالی های قشم , جاذبه های تاریخی قشم , بناهای تاریخی قشم , ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 

 

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

اکثرافرادی که تور ترکیه زمستان 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول می باشد که همچون نگین مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

هنگامی که در منطقه اورآسیایی شهر استانبول قرار دارید، یعنی همان بخشی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را خواهید دید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات بسیار جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها وسیله نقلیه مانند خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست های تور ترکیه نوروز 95 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این جزیره به دور از سر و صدای ماشین و با اسب و درشکه شما را به حال و هوای دیگری می برد قشنگی و زیبایی این جزایر بی نظیر است. 

جزایر دریای مرمره از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است این جزایر را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه بهمن 94 از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه باشد.

جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول

 مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر ترکیه استانبول,جزایر پرینسس,جزایر پرینسس دریای مرمر,دریای مرمر ترکیه استانبول ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

خیابان های دیدنی دبی

 خیابان های دیدنی دبی برای خیلی از گردشگران این شهر جذاب است که این خیابان های از اصلی ترین خیابان ها می باشد و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش می باشد. از خیابان های معروف در دبی می توان خیابان جمیرا دبی را نام برد که در قسمت ابتدایی آن یکی از بزرگترین پرچم های دنیا وجود دارد. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در سفر خود مناظر زیبایی را در این خیابان مشاهده کنند مثل مسجد های زیبای دبی که نمای فوق العاده ای دارند و یا تماشای دریا که در امتداد خیابان می باشد، همچنین هتل های برج عرب و جمیرا بیچ در این خیابان واقع شده است. اگر قصد رفتن به پارک آبی وایلد وادی ، پارک ساحلی جمیرا ، دبی مارینا را دارید می توانید از مسیر خیابان جمیرا عبور کنید.گردشگران تور دبی نوروز 95 برای رفتن به بازار سنتی مدینه جمیرا با گذر از این خیابان میتوانند از منظره های گفته شده دیدن کنند.

 

 

موزه دریایی شارجه دبی

موزه دریایی شارجه دبی از موزه های معروف این شهر می باشد که برای علاقه مندان به تاریخ در زمینه دریانوردی می تواند جالب باشد ، در این موزه اطلاعاتی در مورد ماهی گیری ، تجارت ، سازه های قایق ها و صیادی مروارید در گذشته را نشان می دهد. موزه دریایی شارجه دبی یک امتیاز در جهت پیشرفت تاریخ دریانوردی در خاورمیانه به حساب می آید . گردشگرانتور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می توانند از تمام اتاق های این موزه که هر کدام در یک زمینه از دریانوردی فعالیت می کنند ، بازدید کنند. در یک اتاق ماکت هایی از کشتی های بسیار بزگ به چشم می خورد که دارای توضیحاتی نیز می باشند.  

 

 

اتوبوس دو طبقه دبی

شما می توانید منظره های زیبا از شهر را با اتوبوس دو طبقه دبی تماشا کنید و از دیدن مکانهای دیدنی دبی لذت ببرید.این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه دوم و 28 صندلی در طبقه پایین است.در طول مسیر یک راهنما برای گردشگران تور دبی بهمن 94 از گذشته و حال دبی و مناطق دیدنی دبی حرف می زند و شما را با این مکان ها آشنا می کند. در طبقه دوم اتوبوس که تقریبا سرباز است تماشای شهر دبی می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: دیدنی های جذاب دبی , جاذبه های دبی , جاذبه های توریستی دبی , خیابان های دیدنی دبی , موزه دریایی شارجه دبی , اتوبوس دو طبقه دبی ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک

 مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
برچسب‌ها: هتل مجیک آنتالیا,هتل مجيك آنتاليا,هتل مجیک سان آنتالیا,هتل مجیک در آنتالیا,عکس هتل مجیک آنتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

حمام رومی آنتالیا از آثار قدیمی و باستانی و جز مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، این حمام دارای فضای آرام و سکوت خاصی می باشد. امروزه این مکان به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای علاقه مندان به آثار باستانی بازدید از این حمام رومی آنتالیا میتواند خیلی جالب باشد.

گردشگران تور آنتالیا در این حمام می توانند از تمامی امکاناتی و خدمات تفریحی و آسایشی استفاده کنند. این حمام در شرق منطقه سیده دش و در بین درخت های کاج جنگل قرار گرفته است و گل هایی با پرچم های آبی و ساحل آرام نیز به چشم می خورد. سواحل ماسه ای و دریای بسیار آرام در نزدیک حمام رومی آنتالیا مورد توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
برچسب‌ها: حمام رومی آنتالیا,حمام رومی در آنتالیا, جاذبه های آنتالیا, مکانهای تاریخی آنتالیا,دیدنی های انتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که سال افتتاح آن 2011 می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است .

 

این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد و نمایی زیبا از خلیج را می توان مشاهده کرد و نزدیکی هتل چشمه آب معدنی نیز وجود دارد . هتل دارای بندر و ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.این هتل دارای چندین رستوران و غذاخوری و کافه کامل وعالی می باشد که سوریس دهی در آنها به صورت 24 ساعته می باشد.

 

شما می توانید صبحانه ، ناهار ، شام و انواع آب میوه ها را به صورت سلف سرویس در هتل ارائه می شود میل کنید . قابل ذکر است که یخچال های موجود در اتاق ها نیز پر می باشد و کودکان در سفر با تور آنتالیا می توانند منو غذایی خاص خود را داشته باشند. از امکاناتی که در ساحل این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد می توان به تشک ها ، سایبان ، چادر اختصاصی اشاره کرد .

 

هتل مکس رویال آنتالیا دارای اتاق های راحت و مجهز می باشد که مساحت آن ها 80 متر مربع به بالا است و همچنین دارای امکاناتی از قبیل سیتم تهویه ، تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، گاو صندق ، حمام ، کفش راحتی و . . . می باشد. هتل دارای سوئیت هایی بسیار شیک با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران تور آنتالیا از بالکن آن می توانند منظره ای زیبا از دریا را به تماشا بنشینند.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
برچسب‌ها: هتل مکس رویال آنتالیا,هتل مکس رویال,هتل مکس رویال در آنتالیا,عکس هتل مکس رویال انتالیا ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

حمام تاریخی حریره کیش از جاذبه های گردشگری این جزیره می باشد که جز آثار قدیمی و تاریخی آن نیز محسوب می شود . این مجموعه حمام باقی مانده بنای حمام شهر حریره که حدود قرن 4 تا 9 هجری قمری این شهر مرکز تجارت بوده است. بازدید از این بنای قدیمی برای گرداشگران تور کیش با پرواز ماهان زمستان 94 که به تاریخ و آثار قدیمی علاقه مند هستند جالب است . قابل ذکر است که این حمام از جند صحن که مساحت 500 متر مربع دارند تشکیل شده است و طبق نظر کارشناسان حمام تاریخی حریره کیش دارای بخش هایی می باشد که می توان به انبار و اتاق کارگر ، سربینه ، گرمابه که در بخش جنوبی دیده می شود، خزینه کوچک و بزرگ که در قسمت جنوبی گرما وجود دارند و . . . اشاره کرد. شما مسافران قیمت تور کیش با پرواز تابان زمستان 94 دیدن این آثار تاریخی که ارزش بسیاری دارد را از دست ندهید.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: حمام تاریخی حریره کیش,حمام حریره,حمام تاریخی حریره,حمام باستانی حریره,مکانهای تاریخی کیش ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

قایق کف شیشه ای در کیش جز تفریحات آبی و جذاب در جزیره کیش می باشد و شما در این قایق می توانید در آب های اطراف جزیره کیش انواع موجودات دریایی و آبزیان کمیاب را مشاهده کنید . این موجودات شامل ماهی های تزئینی و خوراکی ، خرچنگ ها ، توتیاها ، ستاره دریایی و . . . می باشد. گردشگران تور کیش بهمن زمستان 94 برای سوار شدن قایق کف شیشه ای در کیش به اسکله تفریحی بروند و همچنین نورافکن گشت دریایی شبانه برای شما گردشگران آماده می باشد.

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: قایق کف شیشه ای در کیش,قایق کف شیشه ای کیش,قایق کف شیشه ای جزیره کیش,قايق كف شيشه اي كيش ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

بوستان آهوان کیش یک جاذبه های توریستی در جزیره زیبای کیش می باشد و زمینی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 2 هکتار می باشد . در این مکان که دارای فضای سبزی زیبا نیز می باشد ، انواع حیوانات در قفس ها نیز دیده می شود.تعداد قفس ها در این بوستان به 17 عدد می رسد که در آنها شیر و روباه و گوزه و میمون و شغال نگهداری می شود . گردشگران تور کیش از تبریز زمستان 94 می توانند در سفر خود سری به بوستان آهوان کیش بزنند و آهو ها را که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند مشاهده کنند . قابل ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این مجموعه نگهداری می شود . این مجموعه وسایل بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش از تهران زمستان 94 بتوانند به همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند.

 

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: بوستان آهوان کیش,ديدني هاي کيش,جاذبه های دیدنی کیش,تصاویر دیدنی های کیش,جاذبه های دیدنی جزیره کیش ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM
بازار صفین کیش یکی از بازارهای جزیره کیش می باشد که دارای معماری سنتی عربی می باشد و در سال 1350 و در ساحل شمال غربی کیش قرار دارد. این بازار به بازار عربها در کیش معروف است و از قدیم تا کنون از مراکز خرید اهالی خود کیش می باشد. این بازار شامل یک طبقه می باشد که مسافران تور کیش بهمن 94  می توانند از 70 غرفه ای که در بازار می باشد دیدن کنند و خرید های خود را انجام دهند. بازار صفین کیش در زمینه های فروش پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، لوازم بهداشتی ، مواد غذایی و . . . فعالیت می کنند. این بازار نزدیک به بازار پارس خلیج می باشد و گردشگران تور کیش نوروز 95  با رفتن به این بازار می توانند از اسکله های تفریحی و ساحل های زیبای جزیره که نزدیک به بازار صفین کیش قرار گرفته است بازدید کنند.

 

بازار بهکیش کیش از بازارهای معروف در جزیره کیش می باشد که قیمت کالا در این بازار و بازار های دیگر کیش به علت معافیت گمرکی پایین می باشد. هم اکنون در جزیره کیش 13 مجموعه تجاری در حال فعالیت هستند و چندین بازار هم در دست احداث می باشند. در فصل هایی از سال که آب و هوا در کیش خوب است مسافران تور کیش 95 می توانند به بازار بهکیش کیش و بازار های دیگر رفته و خرید های خود را و بازدید از مکانهای دیدنی انجام دهند . این بازار دارای 2400 متر مربع زیر بنا می باشد که در آن کلاهایی از جمله لوازم خانگی به فروش می رسد .

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: لیست بازار های کیش,بازارهای کیش,بازار صفین کیش,بازار بهکیش کیش ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

شبیه ساز پرواز در کیش را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگرانتور کیش زمستان 94 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند شبیه ساز پرواز در کیش را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: بهترین تفریح کیش,آموزش پرواز با گلایدر کیش,شبیه ساز پرواز در کیش,تفریح های کیش, ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش بهمن 94 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: پرواز با جایروکوپتر در کیش,پرواز با جایروکوپتر,جایروکوپتر کیش,آموزش جایروکوپتر,جایروکوپتر چیست ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش زمستان 94 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
برچسب‌ها: پیست باگی کیش,پيست باگي كيش,باگی در کیش,تفریحات جزیره کیش,تفریحات دریایی کیش ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم زمستان 94 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهمن 94 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم 95 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم,بندرگاه های قشم,ماهی ها و آبزیان قشم,جاذبه های توریستی قشم,جاذبه هاي توريستي قشم ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

جزایر مرجانی قشم جز خاص ترین و کمیاب ترین مجموعه های مرجانی در دنیا می باشد که در آبهای جزیره قشم در خلیج فارس دیده می شود. با توجه به تصویر برداری که از این قسمت ها شده است انواع موجودات ریز دریایی و آبزیان مثل ماهی های رنگارنگ با شکل های مختلف دیده می شود. گردشگران تور قشم تعطیلات بهمن 94 که به جزیره هنگام و شحال جزیره لارک می روند بدانند که جزایر مرجانی قشم به این سواحل نزدیک می باشد زیرادارای ظرفیت بسیار بالا در این زمینه می باشد.

 

 

 

بام قشم از جاذبه های زیبای قشم به حساب می آید که از لحاظ موقعیت مکانی در قسمت غربی  و  بین روستای سلخ و طبل قرار گرفته است ، این بام فلاتی می باشد مر تفع که دارای نمایی چشم گیر و کم نظیر است و قسمت بیشتر این منطقه از سنگ آهک و پوسته های صدف می باشد . گردشگران تور قشم نوروز 95 که رفتن به بام قشم دارند بهترین راه از طرف روستای طبل می باشد ، شما می توانید در انتهای راه ماشین رو بعد از 15 دقیقه پیاده روی به این منطقه برسید . در این مکان می توان آثاری از یک روستای ویران نیز مشاهده کرد ، آثاری که دارای قدمت تاریخی می باشند. وقتی که مسافران تور قشم بهمن 94 به بام قشم برسند میتوانند نمایی زیبا از جنگل حرا ، سواحل خلیج فارس را ساعت ها به نظاره بنشینند  و در شب هنگام آن به تماشای ستاره بپردازند . 

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی جزیره قشم,جزایر مرجانی قشم,بام قشم,از جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره قشم ,جاذبه های طبیعی جزیره قشم ,از جاذبه های طبیعی قشم ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

رستوران های قشم دارای غذاهای متنوع نظیر دریایی ، ایرانی ، انواع کباب ، فست فود ، بین المللی و . . . می باشد . رستوران های جزیره قشم اکثرا در هتل های می باشند و بقیه در کنار دریا و مراکز تجاری شهر قرار دارند.ساعت کار رستوران ها 12 تا 15 و 19 تا 24 می باشد. مسافران تور قشم دی 94 می توانند در سفر خود به رستوران های معروف جزیره قشم بروند و انواع غذاهای دریایی و بین المللی را میل کنند.

نام رستوران های جزیره قشم :

رستوران بانی ، رستوران نعیم ، رستوران شاد ، رستوران آریا ، رستوران سید ، رستوران آبیدر ، رستوران عرفان ، رستوران پردیس ، رستوران خلیج فارس ، غذا سرای 133 ، کبابسرای کردستان 1 و 2 ، کباب دبش ، غذاخوری زیتون ، کباب شقایق ، پیتزا تنوری سان برگر ، پیتزا ساندویچ جزیره ،پیتزا ساندویچ رامیسا ، پیتزا دلف ، پیتزا و ساندویچ زیتون ، پیتزا و کنتاکی شب ، کباب ترکی و رامیسا ، ساندویچ گلشن ، ساندویچ شبهای جزیره ، ساندویچ هایدا ، رستوران سبز شاندیز . . . مسافران تور قشم زمستان 94 می توانند سفری خاطره انگیز را در قشم همرا با رستوران های آن تجربه کنند.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
برچسب‌ها: رستوران های قشم,رستوران هاي قشم, رستوران های خوب قشم ,بهترین رستوران های قشم ,رستوران هاي خوب قشم ,رستوران های جزیره قشم ,

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید